مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا در یووه راحت است و دلیلی برای رفتن ندارد

پوگبا در یووه راحت است و دلیلی برای رفتن ندارد

مینو رایولا مدیر برنامه های ستاره فرانسوی یووه این روزها حسابی مورد توجه قرار گرفته و دائما در حال پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران در مورد آینده پوگبا پیشنهادهایی که برای او وجود دارد است .

" من با آنیلی ، ندود و پاراتیچی در مورد پوگبا صحبت کرده ام . ما با باشگاه یوونتوس و مدیران این تیم توافقاتی انجام داده ایم و باید گفت که قرار نیست پوگبا از یوونتوس جدا شود "

" اکنون پوگبا در یوونتوس راحت است و شرایط او در یووه ایده آل است، همه این نظر را دارند که یووه نیازی به فروش پوگبا ندارد و دلیلی برای فروش او نیست . در حال حاضر او و باشگاه تعامل خوبی دارند و تنها در صورتی جدایی اتفاق خواهد افتاد که هر دو طرف توافق کنند و به این امر رضایت دهند "

" ما از پیشرفت پوگبا خوشحالیم، او در یووه شرایط مناسبی دارد و باشگاه هم برای او زمینه مناسب برای رشد را فراهم کرده است . پوگبا به فکر بهتر شدن و یادگیری است و صحبت هایی که پیش آمده تمرکز او را از بین نمی برد "

پیشنهادهای مختلف برای پوگبا ؟

" اینکه چندین پیشنهاد مختلف برای او وجود دارد درست است، باشگاه های زیادی با من صحبت کرده اند و خواهان جذب او هستند . در بین همه تیم هایی که او را می خواهند اما تیم هایی هستند که که از پرداخت دستمزد و هزینه انتقال او بر می آیند "

" رئال مادرید، بارسلونا، پاریس سن ژرمن، بایرن مونیخ، یونایتد، من سیتی و چلسی باشگاه هایی هستند که این توانایی را دارند . اگر من اجازه داشتم همین فردا پوگبا را به سیتی و یا پاریس سن ژرمن می فروختم اما پوگبا از من چنین چیزی را نخواسته و بنابراین نیازی برای مذاکره نیست "

" اگر پوگبا بخواهد یوونتوس را ترک کند گزینه های زیادی برای او وجود دارد اما او تاکنون تمایلی برای ترک یووه نشان نداده، او علاقه مند به ماندن در این باشگاه است و تا این لحظه رضایت زیادی از بودن در جمع یوونتوسی ها دارد و به موفقیت با این تیم فکر می کند "

شانس او برای ماندن در یوونتوس ؟

" ما و یوونتوس توافقات خوبی داشته ایم و باشگاه با خواستههای ما موافق و هم سو است . به همین دلیل احتمال ماندن پوگبا در یووه %99 است . یووه علاقه زیادی برای داشتن پوگبا دارد و تا زمانی که پیشنهاد قابل توجه ای برسد و یا خود پوگبا تصمیم به جدایی بگیرد باشگاه برای حفظ او مصمم است "

" این %1 احتمالی است که برای رفتن او وجود دارد و با توجه به شرایط امروز فوتبال نمی تون بازار را نادیده گرفت . اگرچه هر دو طرف بدون توجه به پیشنهادات تنها به ادامه همکاری فکر می کنند "

" پیشنهاد رئال مادرید برای پوگبا مربوط به 18 ماه قبل است که آن ها برای جذب او وارد مذاکره با ما و یوونتوس شدند. یووه برای انتقال پوگبا 50 میلیون طلب کرد که مادریدی ها این پیشنهاد را سریعاً رَد کردند و آن را غیر موجه دانستند "

" در واقع این رویکردی بود که رئال داشت و من این رفتار را دوست نداشتم ، کارلتو شخصاً برای جذب او علاقه مند بود و به من گفت که بازی پوگبا را دیده و او را می خواهد "

" رئال مادرید پیشنهادش کم تر از رقم درخواستی یووه بود و البته فکر می کنم که یووه هم دلیلی برای انتقال او نمی دید. این درست است که پیشنهادات برای پوگبا زیاد و مختلف است اما باید دید که رویکرد تیم ها و باشگاه یوونتوس برای انتقال او چگونه است زیرا همانطور که گقتم دلیلی برای جدایی او وجود ندارد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: